Tarneaeg ja transport

Veebipoe kasutustingimused

Veebipoe www.kavaestonia.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Kava Estonia OÜ (registrikood 16025611), asukohaga Uus tn 1, Tartu

Pangalinke pakub Trükiviis e-poele Maksekeskus.

Tarnepartneriteks on meil Omniva ja Itella Smartpost.

Tarnepartnerid

Meie tarnepartneriteks on Eesti Post AS ja Itella Smartpost.

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoes müüdavatele toodetele.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Kohaletoimetamine

Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti, Läti, Soome

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist. Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine 14 kalendripäeva jooksul. Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

Taganemisõigus

Tarbijast tellijal (edaspidi nimetatud Tarbija) on õigus toodete tellimusest põhjust avaldamata taganeda alates tellimuse tegemisest kuni toodete kättesaamisele järgneva 14 kalendripäeva jooksul. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: https://e-kaubanduseliit.ee/wp-content/uploads/2019/04/JM_m41_lisa1.pdf ning saata see e-posti aadressile info@kavaestonia.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt. vale või defektiga asi).

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Taganemisõigust ei kohaldata lepingule, mille esemeks on ajakirjade või muude perioodiliselt ilmuvate väljaannete üleandmine, välja arvatud selliste väljaannete tellimiseks sõlmitud kestvuslepingule.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale.  Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@kavaestonia.ee või helistada telefonil: +372 56955313

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@kavaestoni.ee või helistada telefonil: +372 56955313

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada www.komisjon.ee. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Tarnetingimused

Toodete tarnetingimused

Tellitud tooted toimetab Trükiviis tellijale vastavalt tellija poolt tellimuse esitamisel valitud viisile: kas Omniva pakiautomaati või SmartPOSTi pakiautomaati.

Kohaletoimetamise viisi valib tellija tellimuse vormistamisel. Kohaletoimetamise hinnad on fikseeritud hinnakirjas, mis on tellijale nähtav tellimuse vormistamisel.

Toodete kohaletoimetamise aeg:

Toode toimetatakse tellijani e-poes märgitud aja jooksul. E-poes märgitud kohaletoimetamise ajad kehtivad ainult Eesti Vabariigi piires.

Trükiviis E-poest tellitud toodete tarneaeg on kuni 7 tööpäeva.

Tellimuste kohaletoimetamine järgneval tööpäeval kehtib, kui on täidetud kõik alljärgnevad tingimused:

Toote tasuta tarne

Toimub kui tellija on märkinud toodete kättesaamise kohaks Uus tn 1.

Toodete kättetoimetamise viisid

SmartPOST toob toote(d) tellija poolt valitud pakiautomaati Eesti piires järgnevalt:

Järgmisel tööpäeval juhul, kui tellimus on vormistatud tööpäeval enne kella 14.00.

Tellides alates kella 14.00 jõuab tellimus pakiautomaati ülejärgmisel tööpäeval.

Tellimuse pakiautomaati saabumisel saadetakse tellija mobiilile ja e-posti aadressile sõnum, mis sisaldab pakiautomaadi asukohta, lahtiolekuaegasid ja personaalset uksekoodi. Koodi sisestamisel pakiautomaadi puutetundlikule ekraanile, vajadusel tellimuse eest kaardiga makstes, avaneb pakiautomaadi uks ning tellija saab paki kätte. Saadetisi hoiustatakse tasuta SmartPOSTi pakiautomaadis 7 kalendripäeva, alates sõnumi saatmisest tellija mobiilile ja/või e-posti aadressile. Väljastamata pakkide kohta saadetakse tellijatele täiendavalt 2 meeldetuletussõnumit. Kui tellija pole 7 kalendripäeva jooksul pakil järel käinud, kuulub tellimus tühistamiselening tellimuse eest tasutud summa tagastatakse tellija arveldusarvele.

Paki saatmise hinnakiri

Saatekulu arvutatakse saadetava paki kõrguse järgi. Pakiautomaadil on 5 erineva suurusega kappe. Ärikliendid saavad korjeks sisestada pakiautomaati pakke S-XL mõõdus kappidesse. Ärikliendi pakkide hinnastamine toimub vastavalt paki mõõtmetele alles sorteerimiskeskuses.

Hinnakiri kehtib alates 01.03.2016

Kapi suurus        Paki mõõtmed  Paki kaal              Hind

XS           kuni 5 cm * 36 cm * 45 cm          kuni 5 kg             1,99 € + 20%

S             kuni 12 cm * 36 cm * 60 cm        kuni 35 kg           2,35 € + 20%

M           kuni 20 cm * 36 cm * 60 cm        kuni 35 kg           3,02 € + 20%

L              kuni 38 cm * 36 cm * 60 cm        kuni 35 kg           4,05 € + 20%

XL           kuni 60 cm * 36 cm * 60 cm        kuni 35 kg           5,40 € + 20%

Hind sisaldab:

  • Pakkide transporti pakiautomaadist smartposti terminali või pakkide vastuvõtmist smartposti terminalis Jälgimäe tee 13 B-hoone, Tänassilma küla, Saku vald, Harjumaa 76406 (E-R 9.00 –00). Vaata kaarti siit.
  • Pakkide sorteerimist.
  • SMS sõnumi ja email teavitust kliendile.
  • Pakki hoitakse pakiautomaadis 7 päeva alates paki sisestamist.
  • Kõikjal Eestis toimub paki transport sihtkoha pakiautomaati järgmisel päeval peale paki jõudmist smartposti terminali.

Äriklientide pakid, mis ei mahu pakiautomaati, toimetatakse kohale kulleriga ja hinnastatakse vastavalt SmartKULLER teenuse hinnakirjale.

Paki tagastamine (saaja poolt väljavõtmata või pakiautomaati tagastatud pakk) hinnastatakse sama hinnakirja alusel.

Tagastamise hind sisaldab:

  • Paki transporti pakiautomaadist smartposti terminali.
  • Pakkide toimetamist (kord nädalas) saatja poolt valitud pakiautomaati või üleandmist smartposti terminalist Jälgimäe tee 13 B-hoone, Tänassilma küla, Saku vald, Harjumaa 76406 (E-R 9.00 –00).

SmartKULLER

 

 

Paki saatmise hinnakiri

Paki suurus        Paki mõõtmed                 Paki kaal              Hind

XS           kuni 5 cm * 36 cm * 45 cm         kuni 5 kg             4 € + 20%

S             kuni 12 cm * 36 cm * 60 cm        kuni 35 kg           4,50 € + 20%

M           kuni 20 cm * 36 cm * 60 cm        kuni 35 kg           5,50 € + 20%

L              kuni 38 cm * 36 cm * 60 cm       kuni 35 kg           6,95 € + 20%

XL           kuni 60 cm * 36 cm * 60 cm       kuni 35 kg           8,95 € + 20%

XXL        kuni 60 cm * 60 cm * 120 cm     kuni 35 kg           11,95 € + 20%

 

  • Minimaalsed mõõtmed: 1 cm * 15 cm * 15 cm
  • Maksimaalsed mõõtmed: 60 cm * 60 cm * 120 cm
  • Ei lisandu kütuselisatasu
  • Ei lisandu korrusetasu
  • Ei lisandu lisatasu laupäevase kättetoimetamise eest
  • Kasutades SmartKULLERi teenust ainult väikesaartele (Ruhnu, Kihnu jne) saatmiseks on hind kokkuleppel.

Teenuse kirjeldus

Kuuel päeval nädalas (E-L) pakkide kättetoimetamine tellimisele järgneval päeval (v.a pühapäev ja väikesaared). Klient saab valida paki kättesaamiseks sobiva ajavahemiku (9.00-17.00 või 17.00-21.00) ja tellida kauba tööle või koju.

Kliendile saadetakse paki kättetoimetamise päeva hommikul info paki saabumise kohta SMS-teatega. Kuller helistab kliendile enne paki kohale toimetamist.

Kui esimesel korral ei õnnestu pakki kliendile üle anda lepib kuller vajadusel kokku teise aja. Vastavalt kliendi soovile on võimalus pakk suunata ilma lisatasuta ümber ka sobivasse pakiautomaati.

SmartKULLERiga XXL pakki saates palume tellida kulleriga pakkide pealekorje teenuse või toimetada XXL meie terminali. Lisainfo saamiseks võta meiega ühendust telefonil 43 54 540 või e-posti teel ariklient@smartpost.ee.

 

Paki saatmise hinnakiri

Kapi suurus        Paki mõõtmed  Paki kaal              Hind

XS           kuni 5 cm * 36 cm * 45 cm          kuni 5 kg             8,33 € + 20%

S             kuni 12 cm * 36 cm * 60 cm        kuni 35 kg           9,16 € + 20%

M           kuni 20 cm * 36 cm * 60 cm        kuni 35 kg           10,83 € + 20%

L              kuni 38 cm * 36 cm * 60 cm        kuni 35 kg           11,66 € + 20%

XL           kuni 60 cm * 36 cm * 60 cm        kuni 35 kg           12,50 € + 20%

Maksimaalne kaal 35 kg. Minimaalne kaal: 250g.

Minimaalne paki mõõt peab olema: 25cm * 15cm * 3,5cm.

Paki liikumise kiirus

Enne pakiautomaadi tühjendamist saadetud paki eeldatav kohale jõudmise aeg:

 

Helsingisse 1-3 tööpäeva jooksul;

mujal Soomes 3-5 tööpäeva jooksul.

Hoiutähtaeg on 7 päeva.

 

Paki saatmine Soome postkontorisse

Paki saatmine pakiautomaadist postkontorisse

 

Paki saatmise hinnakiri

Kapi suurus        Paki mõõtmed  Paki kaal              Hind

XS           kuni 5 cm * 36 cm * 45 cm          kuni 5 kg             10 € + 20%

S             kuni 12 cm * 36 cm * 60 cm        kuni 35 kg           11,46 € + 20%

M           kuni 20 cm * 36 cm * 60 cm        kuni 35 kg           12,25 € + 20%

L              kuni 38 cm * 36 cm * 60 cm        kuni 35 kg           13,58 € + 20%

XL           kuni 60 cm * 36 cm * 60 cm        kuni 35 kg           14,12 € + 20%

Maksimaalne kaal 35 kg. Minimaalne kaal: 250g.

Minimaalne paki mõõt peab olema: 25cm * 15cm * 3,5cm.

Paki liikumise kiirus

Enne pakiautomaadi tühjendamist saadetud paki eeldatav kohale jõudmise aeg:

Helsingi piirkonda 2-3 tööpäeva jooksul

mujal Soomes 3-5 tööpäeva jooksul

Hoiutähtaeg on 7 päeva.